en sak till bara

Gaaah, svårt varför ska det vara så svårt?!
Jag kommer komma in i en personlig kris snart.
Skulle det inte vara för att körkortet flyter på så
jääävla bra och ganska mkt annat också iofs...
så skulle det va en bra tid för lite depp...
Men nääe, det får vänta inte har jag hunnit få ångest
över att fylla 21 heller, kommer väl nästa vecka kan jag misstänka...
Usch!


Så egentligen är det bara 2 saker som inte är som jag vill just nu?
Födelsedag 21 Gammal som gatan och halva livet har flugit förbi?!?!
The other thing called love, men när går det någonsinn som man vill?

eller det är nog tre saker, eftersom min syster dumpar min födelsedag
har jag en mindre musik kris...
Men men, kanske kan lösa sig?!




"Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0