Elak elak elak

Hatar folk som skriver
"hej vad har du för dig då?"
Och ser ut som stryk för då vill jag bara skriva att jag
håller mig undan folk som dom!
Jag är inte trevlig, jo okej ibland kan jag vara det men
inte mot folk över internet, jag är nog ruskigt elak!

det jag gillar mest idag är nog endå:
"Wow!
Måste bara säga att du är grymt attraktiv och sexig!
Vill du bli min hemliga älskarinna när jag besökar Katrineholm?
;)"
Spc när det är en flintgubbe som är 37..
VAA?!

och när jag är halvdryg och svarar på muppar mejl där dom skriver "dig ska jag ha"
och jag svarar att hur fan tänkte dom då när dom skriver något sånt.
Så tror dom att jag undrar hur dom ska ha mig, HALLÅÅÅÅÅÅ!!


Well, nu ska jag va lite otrevlig mot några 30+are som kan behöva det
sen ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: daniel

du kunde ju suttit o vart trevlig mot mig istället! :P

2009-09-25 @ 00:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0