Vi sitter i samma bil

Bio ikväll med storasyster.
Blir bröllopsfotografen, bra där!
Ville se flickan som lekte med elden också
men den går inte ikväll så det blev ett lätt val :)

Ska läsa lite i min cosmopolitan där jag
förövrigt såg en annons för fjällrävens jackor,
så gick in och kolla och hitta en såå sjukt snygg vit
jacka men fattar inte hur tjock den är, står bra vid regn och blåst
och sen står det massa om fodringen...
Finns ju massa superjackor där också som va snygga men inga som
är vita förutom dom här, störande!!!


anyway, nu ska jag läsa vidare!

Kommentarer
Postat av: Carro

undra om du kollat på samma fjällräven som mig..., den finns på stadium isf. :S

2009-10-26 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0