Verkligheten

aah jag vet inte vad jag ska göra.
Skratta åt det hela kanske, ja förmodligen.

Frågar någon mig om en sak så är det klart jag ger ett ärligt
svar på det hela, sen om den andra personen väljer att förmedla det
vidare är väl inte mitt problem, jag kan som sagt inte bry mig mindre
och jag sa inget som jag står för.
 Man kan inte lyssna på vad alla säger om saken för då slutar det med
att man aldrig kommer någonstans.
Alla har en åsikt och alla får ha en åsikt, sen är det upp till en
själv att välja om man vill lyssna på det eller inte.



Väntar på top model, det börjar klockan 7 så ska väl göra mat innan det börjar
eller så väntar jag och ser vad pappa tänker laga för mat.
Båtbiljetten till på torsdag är iaf betalad och klar!
Inte illa!
Så nu blir det iaf lite äventyr innan året är slut!
Hahaa!

Nehe, fixa och dona lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0