Vart tog mitt liv vägen?

Vad fan händer!?
Det är så jävla tråkigt just nu, förstår inte hur det
kunde bli som det är just nu.
vart tog mitt liv vägen?!


Känns som jag skulle behöva flytta till en ny stad
och skaffa nya vänner, för här har man sina vänner
eller ja dom man har har typ aldrig tid gör annat eller är
gravida ;) och dom andra är man troligen inte vän med av en
anledning... Så det funkar lixom inte att hitta nya heller.


Nu ska jag hyra en film och lägga mig under täcket.
sen somnar jag förhoppningsvis och det är en ny dag när jag vaknar.
och en som går betydligt fortare än den här hoppas jag på.

Funderar skarpt på att bara åka iväg någonstans över helgen.
klarar inte av en till tråkig och händelselös helg.
det går inte jag kan inte ha det så, måste hända något
hyss eller något!



Kommentarer
Postat av: Longoria

Ja är faktiskt inte gravid hela livet.. :P du kan komma och säga hej på mitt jobb idag om du har tråkigt.. ;)

2009-10-09 @ 06:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0