Vart är jag påväg?!

Jag kom på mig själv med att vara snäll i helgen
sen när är jag snäll?!
Iaf när det gäller såna saker, jisses!
Dags att sluta vara nunna och bli ond igen.



Anyway, idag när jag logga in på fb hade jag fått ett mail.
vad är det med folk och skicka mail på fb?!

"sökes: en impulsiv oblyg tjej med fin kropp smartness och som gärna haft galet mycket sex och vågar säga som det är.

finnes: svensk toppmodell som ständigt reser ... resesällskap till typ milano nyc paris och barcelona i potten... ;)"



Är det bara jag som får massa sjuka mail.
Jag menar finns det folk som skickar sånt till mig
borde dom ju skicka det till andra också.


Sova nu, körlektion imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0