Taking the stage

jag har blivit galen och följer
Taking The Stage på MTV söndagkvällar...
eller lördagar om man vill men då är jag aldrig hemma.
Anyway, är en tjej med som heter Mia som jag inte kan låta bli att
fulkomligt älska, rakt på och sjunger så sjukt bra.
Alla borde höra henne sjunga Heartless, men den ligger inte ute
någonstans och hon gjorde den sin egen och SÅ bra...
Riktigt störande vill jag påstå!


Tror btw att jag har fått lukt tv.
Eller så är jag i behov av manligt sällskap för
när jag kolla på Andra avenyn så kom det parfym som lukta kille.
så sjukt gott lukta det, jag börjar nog bli paranoid och behöver
hångla snarast skulle jag tro...
Jisses.

Kolla på Hangover förut också.
Inte alls så bra film som jag trodde den skulle va,
hade säkert vart bättre med sällskap men hey,
man kan inte få allt här i världen...
en annan dag kanske?!

Körlektion imorgon ska boka uppskrivning
och lilla uppkörningen tänkte jag.
eller iaf kolla hur han tycker det går.
Börjar bli dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0