Packat och Klart

Hmm har packat väskan, eller håller på fortfarande.
Ska packa min röda klänning så Madde kan låna den imorgon om hon vill
Bra där!
Sen ska jag packa mina kläder jag ska ha, spriten skor
smink kamera får icke glömmas!
Glitter spray lovade jag madde att ta med, ska bara hitta den.
Hade den nog hos farmor senast?!


Måste sova också, jobb imorgon.
Weeeie, jag är lycklig.
Känns bara som allt kommer va bra imorgon.
Har köpt söta kläder idag jag ska ha på mig på jobbet
också känns alltid kul att vara lördags fin på jobbet :D
Tanterna blir så lyckliga och säger hur fin jag är ;)


Anyway, packa sova jobba FESTA!
Mums!


Kanske kan bli lite hångel i helgen, vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0