Örebro - Halkkörning!

Weeeie, fyfan vad kul det va!
Roligaste dagen med körskolan
om det gick sådär igår så gick det obeskrivligt bra idag!
Och hade bra folk med dessutom inga muppar
och jisses vad jag har skrattat idag!



Anyway, nu har jag gjort allt som krävs
för att få boka uppskrivningen så ska väl göra
det så snart som möjligt så det är klart!
Orkar inte hålla på och tramsa fort ska det gå!
och nu när kurserna jag har läst är slut så är det ju bara
att plugga på!


Weeei!


Nu ska jag sova jobba imorgon.
Hela den här veckan har haft högt tempo så min kropp är slut
märkte det förut när jag satt vid datorn och somna, gled ner från stolen.
ibland undrar jag vad det är för fel på mig.



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0