Never say Never

Hmm...
Det enda bra idag, är väl att kläderna från gina
satt bra och va snygga, den stickade tröjan är oversize
men sjuuukt skön!
Måste köpa ett skärp till kläderna bara sen så :)
Och en ny jacka som jag kan ha nu vinter höst.


Suuck jag är så sjukt trött.
jag skulle verkligen behöva plugga 7 timmar till känns det som.
men nääe, 1 till sen sova lite :)
Får gå som det går, skönt att ha det över bara!


hahaa, här om veckan Skicka mr B ett länk till mig.
Jag trodde jag skulle dööö!
Vad händer med folk på riktigt, det är helt sjukt.
Julia Crown lixom, hallå...

Tjaa det är väl upp till henne om hon kan stå för det sen
när hon skaffar barn eller för den delen kommer hem igen.


Ett Tips!
Sök inte på Julia Crown om du är vid jobbdatorn.
eller din flickväns dator för den delen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0