Mysa

Hemma igen från kryssning och myskväll..
Bra där!

Kryssningen va så sjukt jävla kul.
Vera är smart och hittar en bartender som bjuder på drinkar
hela kvällen, BRAAA!


Sen hitta jag någon söt pojke också som gick på
handelshögskolan och tyckte att jag skulle följa med på fest dit igår.
hmm näää...


Igår blev det myskväll efter att vi hade åkt vilse i sthlm en stund ;)
hahaa, men vi kom hem som sagt och då blev det film och mys!
dety är det bästa som finns helt seriöst, jag ska skaffa mig en kille
att mysa och kolla på film med, sen skulle jag vara nöjd :)


Nehe, duscha sen blir det skål och välkommen,
syster har kommit hem idag så blir en sväng ut och dansa ;)


pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0