Jag vägrar

Jag vet inte HUR många tråkiga VITA lägenheter
som jag har sett bilder på idag, vad är det med folk och vitt?!
okej det kan va snyggt men i alla rum?!
Kom igen, inte färg någonstans, åååh jag dör vad tråkigt.
Kan någon hjälpa dessa människor..

När jag flyttar ska jag iaf inte ha vitt, jag ska ha färg.
jag gillar färg, hur svårt är det att måla om om man skulle
vilja ha en ny färg senare?!
Fegisar!


nu ska jag kolla på Gossip girl sen blir det sängen.
får se hur mkt träningsvärk jag har i armarna imorgon.
Förflyttat 2 ton pellets hos farmor idag.
massa benböj kan jag lova, älska dessutom att man
måste upp och ner för trappen hela tiden.
Men det va skönt att röra sig idag, inte lika skönt imorgon
när andra delen ska flyttas....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0