HAAHAA

ååh vad jag har längtat efter sjuka mail,
en hel helg utan dom, nästan så jag trodde
alla muppar hade övergett mig, men tjii fick jag.

"HEJ,JAG ÄR JOHAN NYSTRÖM.JAG GILLAR OCKSÅ ATT SPELA GITARR.JAG GILLAR UFO, KOMPISAR,FÖRSÖKA HITTA EN TJEJ,SPELA GITARR,VETENSKAP OCH ASTRONOMI,MILJÖ OCH FRILUFTSLIV,DJUR OCH NATUR,LYSSNA PÅ RADIO,HUSDJUR,GÅ PÅ BIO,SE PÅ ÄVENTYRSFILMER,LÄSA SKRÄCKBÖCKER,WESTERNFILMER OCH RESA.JAG BOR CENTRALT I KATRINEHOLM.JAG ÄR MYCKET FÖR ROLLSPEL.JAG KAN ENGELSKA.JAG ÄR MYCKET MUSIKALISK.JAG SER JÄTTESNYGG,PERFEKT UT.JAG HAR BLÅ ÖGON.JAG ÄR ÄRLIG,TREVLIG.ROMANTISK PERSON.RÖKFRI.
JAG DRICKER INTE SÅ ATT JAG BLIR FULL.JAG TROR ATT VI SKULLE PASSA BRA TILLSAMMANS.JAG GILLAR NATUR OCH DJUR.JAG ÄR FÖDD 1979.JAG HAR MÖRKBLONT HÅR.JAG HAR VACKRA BLÅ ÖGON."

Kommentarer
Postat av: Elin

Och vad gör Vera? Jo väntar vid datorn :P hahaha

2009-10-15 @ 16:32:19
Postat av: sabina

Men gud vad gulligt. Tänk dig den där nörden som suttit hemma och tagit sig mod att skriva.

Snälla kan du inte svara!! Förstå, det skulle ju göra hela hans dag de, ja kanske tillochmed månad!

2009-10-15 @ 21:17:15
URL: http://sabinaenberg.blogg.se/
Postat av: systra

men du...

vet inte om jag tycker det är ok att du gör så där :/

2009-10-16 @ 00:09:44
Postat av: elin

inte ja heller fan :/

2009-10-21 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0