Det rosa

Idag köpte jag en locktång,
ska nog fan prova den imorgon så den inte är
cp och inte funkar, det gjorde inte min förra.


Sen har jag köpt MASSA färger,
fick sån sjuk lust att börja måla,
vet inte varför men nu ska jag iaf måla ;)


Är förbannad också!
Har aldrig tänkt på att skaffa Visa kort vad fan ska
jag med det till känns det som.
MEN, på gina kan man tydligen Bara handla om man betalar
med visa kort, inge postförskot eller så där inte!
Och jag är så jääävla arg, hade hittat massa höst fint för typ 1500
som jag skulle klicka hem, men nääe, så nu måste jag åka till
norrköping om jag ska få hem skiten.
Eller så får jag gå till banken och fixa ett jävla visa kort.
ORKA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0