Skyltar

Nu är det snart jul.
Dags för lite nya snygga skyltar tror jag :)


jag är iaf helt slut i kroppen.
förstår inte vad det är för fel, rosenrot imorgon innan jobbet
tror jag på annars kommer jag va död..
Heldag dessutom!


Blev kvar 1(!!!!) timme extra på jobbet idag.
Kassan va helt jävla cp.
inget va som det skulle hade 200 en kronor och 89 st 20 lappar.
Kul att börja med den kassan imorgon nää.
efter ett tag såg jag iaf att jag räkna på dagskassans kvitto inte
på mitt personliga kvitto.
Inte undra på att det inte stämde.


Jobbar dessutom 26e december.
Vem fan vill jobba då?
iofs röddag så bra pengar men man går ALLTID
ut den 25e med alla gamla kompisar.
Suuuuck!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har bara ett val tjejen, jobba bakis som faan för du vet fullast vinner!

2009-11-25 @ 19:58:39
URL: http://www.nogg.se/elinlilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0