Plåga

mmh..
Jag ska aldrig mer gå utanför dörren om jag inte
ser ut som mitt bästa jag.
För ALLTID när man inte är sitt snyggaste så träffar man
på gamla "ex" Värdelöst!


Och uppenbarligen har han gått och blivit tillsammans med en "granne"
så jag lär ju få se mkt utav honom.
om hon inte tänker flytta hemifrån snart men det är väl ingen risk..
Suuuuuck!

Egentligen vet jag inte varför jag bryr mig.
Jag valde inte han men endå är det en kniv som
hugger mig i magen och får en att tro att man valde fel.
Men jag vet att jag valde rätt så varför är han snyggare
än någonsinn och verkar vara en kärleksfull person?!
Jag lurar mig själv...


Anyway, köpte en Björn Axen hårfön.
Medlemspris så 400 ist för 800, ett kap!
så nu ska jag hoppa in i duschen
göra mig redo för middag hos farmor och sen bio.
och då ska jag va mitt snyggaste jag så jag slipper
skämmas om jag råkar träffa på något mer "ex"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0