Önskelista 2009

Hmm ja det känns som det kanske är dags
att börja fixa till en önskelista, så folk kan börja
handla i tid om dom skulle vilja göra det :)

Har inte kommit på så mkt än men det kommer väl.
Lite småskit som alltid :)



Nu ska jag ge upp och gå och lägga mig.
Köskolan imorgon och plugga har 3 prov kvar att göra.
gjorde alla som jag redan gjort en gång till idag
så jag inte tappar saker på vägen gick helt okej
inte under 67 på något av dom så det va okej.
Hade dock bara 57/70 på sista provet jag gjorde,
det va godkänt men det kändes inte bra att lämna ifrån sig
disketten efter ett sånt skitresultat.
Men men, va trött och ville därifrån så det blev som det blev.


Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0