Kpistar

Hmm, jag skulle vara duktig och åka ut till stallet innan C
så jag skulle hinna mocka.
Så ber pappa köra mig.
Vi hinner typ till första rondellen mot etuna där vi blir stoppade av polis.
Eller vi alla stod 2 st bilar framför.
Först trodde vi det va en olycka men sen börja dom klä
på sig skottsäkra västar, spikmattor och så gick dom runt med kpistar.

Fast det hände inte så mkt mer sen innan vi fick åka vidare.
Men det va spännande så länge det varade.
Va tydligen ett rån av värdetransport och väska vid Nordea.


Jag som ville se lite skott och sånt.
Men icke...

Hästen va btw mupp idag.
Han trava fan inte rent en gång kändes det som och
när jag blev arg och drev på så lätta han med frambenen.
Hmm imorgon kommer det bli ett helvettes pass...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0