Julskinka

Julskinka hit och julskinka dit...
Vad är det för fel på aftonbladet och all jävla media?!
Om dom nu ville kläcka ur sig något om grisarna kunde
dom väl väntat tills efterjul så dom små barnen kan få
äta sin jävla julskinka?

Dom kunde väl hängt ut hönsbönderna nu lagom till jul
så slipper dom det till påsk.
ååååh, jag är så trött på media överlag just nu.

Jag vill veta något vettigt om svininfluensan.
Men nääe bara om att det är såå farligt.
Dom som hade dött av det hade ju haft massa bakomliggande
sjukdomar, va fan då kan man ju dö av lunginflammation lika gärna?!
Anyway, farmor är vaccinerad, henne jag hade kunnat smitta isf
som hade vart i riskgruppen, dör jag så dör jag...
Annars får jag nog ett bra mkt bättre imunförsvar iaf...



Btw så har jag cp drömmar.
Förra veckan drömde jag om farfar, jag hittade honom i diket
på väg hem till Madde (strömkärr) där han låg död.
Jag hade sååån ångest.

Idag Drömde jag att något cp kom hem till mig tog med sig pappa
och jag sa att han inte fick åka med honom för jag kände på mig
att något skulle hända, men han åkte endå. Senare så ringde telefonen
och det hade hänt en olycka med pappa.


Och för inte så länge sen drömde jag om Husar.
Jag försöker alltid intala mig själv om att vi gjorde rätt
som valde att ta bort honom medans han endå mådde bra och
inte behövde lida. Men i mina drömmar så är han alltid arg på mig
och jag vet inte.. Får bara en dålig känsla.

Dagarna har en viss tendens att bli dåliga när man vaknar efter sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0