Ångest gör mig trött

Jag är trött, helt slut i kroppen och i huvudet.
Allt går för snabbt just nu.
SAKTANER!

hur ska jag kunna sakta ner det, förstår ingenting.
Men blir man inte lycklig av det så får man sluta med det.
Så jag får sluta med det helt enkelt.
Men min ångest kommer nog knappast försvinna.
Samma sak nästagång skulle jag tro..
illamåendes och ångest...



Undra om jag skulle ta lite av mina sparpengar och uppsöka en
psykolog kanske?
Ta itu med lite av allt som ger en ångest?
Kanske borde fråga Fia om namn eller om den hon va hos va dålig,
så jag vet vem jag inte ska gå till iaf!


Anyway, jag har ångest och det gör mig trött.
Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0