Äcklad

Alltså...
När jag klickar runt och snokar vilket jag alltid gör
så kan jag inte låta bli att bli äcklad av folk.
Alla dessa jävla pundare.
Och man hittar dom så lätt dessutom.


Det dyker upp folk som man vet alltid är
på som fan på statt och ska prata och ha sig.
Kanske är tur att jag inte är så trevlig av mig mot folk
överlag endå..
Det sista man vill är väl att umgås/ va trevlig mot en av dom.


Jag är såååå lycklig över vad jag fått va med om när jag va yngre.
Eller fått se och förstå kanske det är snarare,
det har garanterat hjälp mig från att inte vilja röka snusa eller punda.
Det är fan noll tolerans på det!


Anyway, har kollat på globen.
Ska väl sätta på sagan om ringen och sen lägga mig
För något annat verkar inte hända idag..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0