Weeeie!

Fick svar från min lärare idag, eller hade fått det igår.
Men jag hade inte kollat min mail.

"Tack för en mycket bra inlämning, betyg: VG ( VG är maxbetyget på inlämningarna i mina kurser, det är först när jag har slutprov och kompletta inlämningar som jag kan göra bedömningar om högre betyg.) Du har visat klara MVG kvaliteter i dina svar, kanon fortsätt i samma höga klass på dina arbeten så kommer det bli jättebra. "


Moahahaa, fyfan bara att skärpa till sig och se till att skriva bra på
slutprovet också.
Liiite glad är jag nog endå över att jag fick ig i det ämnet så jag har chansen på
högre betyg än bara G ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Faan vad duktig du är tjejen!

2009-05-27 @ 12:44:07
URL: http://www.nogg.se/elinlilja
Postat av: Caarrooo

ligger du med han?:P

2009-05-27 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0