the right one

Jag har blivit beroende av Beyoncé´s låtar från
den nya filmen som handlar om Etta James.
Hmm förstår inte egentligen, men man ska väl inte förstå allt helt enkelt.

Weeie, nu har jag vart på ams, jag är tydligen inte arbetslös längre ;)
Eller aah i typ 2 veckor till kanske, ska ha praktik och sen börja jobba.
vilken lycka!
Så efter massa strul så är jag iaf 50% studerande och sen så har jag praktik 50%,
hon viste inte riktigt om man fick göra så men nu är det så iaf :P
Bra där!

nu ska jag ringa Carro och se om hon ska rida eller om jag ska vänta på mamma.
Jag känner nästan att jag är i ett flyt nu.
Vill göra lite nytta, inte illa.

Det kanske ordnar sig?!


"This is just another day that I would spend
Waitin' for the right one."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0