Tar det aldrig slut?

Jag är slut, det är ett som är säkert.
Hur ska jag då må imorgon.
Jag tänker då inte springa efter Carros häst iaf.
Det får fan hon göra.
Jag är slut nu.... Får man dö nu?!


Ont i fötterna är väl en underdrift..
Dessutom så är jag döende trött av allt.
Igång hela dagen stallet hit och dit, jobba hem äta plugga.
och nu kanske jag kan få sova...
Ska livet verkligen se ut så här?
Isf tänker jag bli lodis och samla tomburkar eller dansa på stan för
att få några slantar, på sommaren kan man alltid palla äpplen och överleva på.



Pussgodnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska visst springa.. tänk på min rygG! Dessutom pumpar mitt hjärta 20% mer än ditt just nu- ha

2009-05-12 @ 07:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0