Super nöjd

Jag är super nöjd med dagens hoppträning.
Med tanke på att jag inte har hoppat ordentligt på hundra år.
Hoppa ca 95 cm kanske och kolla så det gick att få tillbaka och
att hon lyssna fram, tok duktig.


Så nu är jag lite sugen på att vara med på en Mattias träning
någon gång så man kan få lite skäll också och lite roliga övningar.
Elina hoppa upp en sväng sen också
hon va förvånad över hur fin hon va.
Men det va som sagt en vecka sen hon red henne.
Mkt kan hända på en vecka när jag är i farten ;)



Har vart i stallet också och plockat ur Husars saker.
Tungt men måste göras.
Har säker 8 täcken som knappt är använda och massa annat skit.
Så ska ta med det till Krämbol någon dag :)


Nu är det mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0