Stääääda

Va och kolla på hoppträningen förut.
Va skoj och se :)

Sen åkte vi och dumpa lite saker vid krämbol och så passa jag
på att städa Elinas hyllor.
Va helt jävla kaos, prylar överallt och lådor.
Nu är lådorna som man inte använder så ofta på golvet och
prylarna man använder ligger i lagom höjd, bra där!
Ordning och reda pengar på fredag.



Nu ska jag tvinga pappa att tvätta bilen med mig,
han kan behöva röra på sig lite!
Och bilen behöver VERKLIGEN tvättas.
Alltid när jag vill göra det så åker pappa till en mack
och så åker han in i tvätten och låter mig sitta kvar i så säger han att jag tvättar bilen.
Säkert, vilken lycka.
Idag ska jag dock tvinga honom att köra bilen till farmor.
Han måste endå byta däck för han är olaglig med vinterdäck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0