Fullt upp

Hmm ja har haft fullt upp hela dagen kan jag säga.
Först träffa jag hjärtat en stund måste inta så mkt
som möjligt av tid med henne tills hon åker, vilket är imorgon.
Suuuck!
Sen blev det jobbet, och efter det hämtade hjärtat upp mig
så drog vi till stallet på engång.
Red och fixade lite.
Epona gick bra va lite seg men men, det är nog värmen :)


Så nu har jag ätit och ska duscha, sen ska jag nog läsa lite och
plugga sen blir det sängen igen, jobbar imorgon också, spännande att jobba en lördag.
Får se hur det går :)

Nehe, duschen!





Kommentarer
Postat av: Longoria

Hjääälp-...flygångest!Ta hand om Söti och ge honom massa morötter om du är där..Annars tar säkert pappa mycket väl hand om honom. Men han är redan fet!

2009-05-30 @ 07:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0