Det värsta

Det värsta med jobbet är alla som kommer och ska köpa tobak.
Men inte dom "vanliga" tobakskunderna utan dom som
verkligen STINKER, som att dom inte har gjort annat än att sitta
inne på en toa och rökt i 3 veckor.
Iiiuh!



Jag kände inte igen honom först idag.
Men när jag hörde rösten gick det en rysning genom min kropp.
Hon va endå min bästavän, 4-6.
Så sjukt att jag spendera massa tid tillsammans med dom
och med henne och inte märkte något.
Klart jag märkte att något inte va rätt men det är väl en
fasad som jag fick se, han va inte lika snäll när jag inte va där.
Jag kan inte sluta tänka på det, va han tvungen att komma in?!



Nu ska jag till stallet.

Kommentarer
Postat av: Carro

what? han eller hon? du skriver ju på kinesiska...

2009-05-20 @ 13:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0