you are not better

"you are not better then you are kissing"


Jag ska lägga mig i sängen nu.
Jag förstår inte varför jag har börjat bli så trött om kvällarna.
Sen slog det mig, jag vaknar alltid vid 7 för att solen LYSER in i mitt rum
och rakt på min säng.
Spelar ingen roll hur mkt jag skulle vilja sova 2 timmar till det går inte.
Isf skulle jag få vänta till solen gått förbi mitt fönster och när händer det
runt 11-12 typ.
Orka det.
Nej så jag får allt sluta ligga vaken hela nätterna och läsa och läsa på morgonen när jag vakna ist, mycket bättre!


Jag förstår inte varför jag försöker lura mig själv.
Det är ALLTID lika svårt att sluta när man väl har börjat.
Har men ett uppehåll så tänker man inte på det överhuvudtaget efter
2 månader..
Så nu har jag 2 hårda månader framför mig verkar det som.
Eller näääe, jag kommer trilla dit redan nästa vecka är jag ganska säker på.
Men vad gör det?!
;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0