Sistaminuten

Har fortfarande inte tagit mig i kragen ögonen är tunga.
Och typ svider är nog för att jag är sjukt trött.
Men Madde tyckte att jag skulle skriva en annons på blocket
om någon att sova med när jag är ensam så jag slipper ha
problem med att somna.
Bra där!
Bara det att det känns inte så lockande att bjuda hem något slusk.
(jag är fördomsfull och tror att det bara är slusk som svarar på sånt)
Så jag får helt enkelt stå ut den här veckan.


Om jag inte mot förmodan skulle ta mig hem till farmor och sova där.
Men sängen är så sjukt hård min rygg skulle vara mer död än
vad hela jag är av att inte sova, så vet inte om det är värt det.
får se hur jag känner imorgon.
Då kommer jag nog göra vad som helst för att slippa sova ensam
även om det så innebär att jag får cykla till andra sidan stan och sova på
någons soffa.





Kommentarer
Postat av: hihi

sexig du ääääär mitt nr är 0705621047

2009-04-03 @ 00:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0