Pust

Hahaa, ibland går det från 100 till 0 på en kvart.
Den här gången va det inte ens en kvart.
Har man så dålig moral behöver man inte bry sig om att försöka ens.
Jag blev verkligen helt ärligt chockad och besviken.
Vet inte vad jag hade förväntat mig, något annat bara.
Det är endå skönt, luften har gått ur mig på något sätt.
Jag orkar inte ens skälla, då är det verkligen något på tok.
Har iofs känt mig trött hängig osv sen helgen.
Hade sån sjuk ångest dessutom.



Nu är det iaf överspelat, förbi och någon annansproblem.
Skönt det!
Ska hänga systers jacka på tork sen blir det sängen för min del.
Trött och slut efter den här skiten.
Som tydligen inte va så viktig efter allt eftersom jag bara känner mig
likgiltig mot det hela.
Sjukt hur man kan vara så övertygad och sen inte bry sig det minsta.


Let me know when you lonely baby


Sov så gott, i will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0