*Poff*

Hmm, nu är den nya mobilen hemma och igång.
Är kär i den.
Vilken lycka!
Är dock inte lika kär i mitt simkort som uppenbarligen inte vill som jag.
Så typ alla nummer är borta, förutom dom jag haft sen urminnestider.
Och vad har jag för nytta av dom kan jag bara fråga mig.
Sen så har den typ placerat om namnen.
Så om någon hette " Natta 2" för att jag hade flera nummer till samma
så heter den nu 2 natta 1 eller något liknande.
Sjukt störande, ingen ordning på något alls!



Well, ska lägga in några låtar också så jag har någon låt så jag
fattar att det är min mobil som ringer och inte någon tants för att
dom inte fattar hur man lägger in egen musik :)


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0