Hur ska jag överleva

Hmm... Ja du det är den stora frågan.
Jag får väl helt enkelt försöka ha tankarna på annat håll.
Tur att det är Scotts imorgon iaf!
OCH att Clara är hemma så jag har någon att få lite sympati av.
Blåmärket är idag ett Grönt/lila märke, inte det snyggaste jag sett.
Men det måste väl endå betyda att det tänker försvinna?!
Kanske är borta efter helgen.
Vilken lycka!


Solglasögon på idag och skinjackan.
Weeeie
hoppas att jag inte fryser ihjäl bara men vill man vara fin
får man lida pin eller något :P



Nehe, nu ska jag dricka en kopp te i väntan på klockan 1 och Claras tåg!
Ooooh!
Snart är hon här!
Som en liten 3 åring som väntar på påskägget, så känner jag mig ;)




Det här är mitt påskägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0