Det pumpar

Hmm...
Nu har mamma och Pappa åkt till jobbet.
Undra om det är något bra på tv eller om jag ska ta ett
sömnpiller från pappa och däcka i sängen nu.
Iofs så är det väl ballar av stål ikväll eller har jag fel..
Märks väl.



Undra vad jag ska göra med den söta hästen imorgon.
Idag gick hon jävligt bra där ett tag.
Är kär i henne.
Men fortfarande så får hon sina dampryck.
Kanske för att det blåste som jag vet inte vad och vi red på åkern?!



Jag hatar mig själv i dom här lägena.
när jag tvivlar på mig själv blir svag och vill ge efter för minsta lilla.
Men Det funkar inte längre.
Något måste ändras.
Så den här gången är det inte så.
Jag ska skita i vilket och fortsätta framåt....
Kanske....
Om det går....


Nu ska jag dricka te!

Pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0