Bra start på dagen

Va skapligt trött när klockan ringde halv 9 så låg
kvar en stund till och drog mig, LATMASK!

Sen klockan 10 kom Carro och hämta mig så blev det en sväng
till stallet och åkte och träna på trolldal med Epona.
Mys!
Jag måste skaffa mig en egen häst eller något hatar att inte få rida
och göra som man vill, busa tävla bada osv...
GE MIG EN HÄST!


Ska ringa studievägledaren.
Känns bra.
Vet inte om det är solen eller att allt bara har gått så jävla bra idag.
Ett Leende på läpparna är det iaf placerat.
Sköönt!
Hoppas på vår nu också, nu ska jag äta en frukt vänta på att Carro har kollat
klart på Hus och sen blir det kanske lunch?


Pussdå!

Kommentarer
Postat av: elina

du får ju rida epona när du vill?=)

2009-03-17 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0