Avesta

Imorgon gott folk då åker jag till Avesta för att hälsa på Madde.
Hon har bott där i snart ett år skulle jag tro och inte en enda gång
har jag vart där och hälsat på.
Jag förlitar mig alltid på att hon ska komma hem.
Men nu har jag tagit mig i kragen och åker mot Avesta.

Jag vart dock glatt överraskad när jag fick veta att dom hade
ute ställen där.
Jag trodde jag skulle få sitta på en buss i hundra år innan man kom någonstans.
men ack så fel jag hade ;)


Neehe, om man skulle ta och packa det som packas kan kanske?
Så blir det inte så stressigt imorgon :)



Pussdå!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha här ska inte sittas på någon buss inte :P

2009-03-12 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0