Vad hände?!

Det är nästan så jag undrar vad som har hänt med mig.
Vad hände, när hände det och varför?!
Hmm är nog sen jag såg filmen "dumpa honom"
Jag orkar inte lägga energi på killar, why lixom?!
vill någon ha mig så får han väl säga det till mig för annars tänker
jag ta förgivet att han inte är intresserad, jag orkar inte bete mig som
alla andra som ser så sjukt desperata ut och trånar och har sig.
Sure dom får nog en kille till slut men den killen hade dom säkert fått endå?!


I helgen blev det iaf mer klart en någonsinn att filmen gjorde påverkan på mig.
och när jag såg alla dessa tjejer på dansgolvet som förflyttade sig efter killen
dom ville dansa med, ävenfast han försvann så ville jag bara ruska om dom.
Men men, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0