Lycklig

Jag är nog ganska lycklig med min tillvaro just nu.
Jobbet går bra, lite segt med pluggandet för jag har jobbat så mkt
men nu är jag ledig i 4 dagar så det ska nog lösa sig,
och hästen har gått så sjukt bra dom här dagarna och vart snäll
inga dumheter när vi hämtar eller lämnar henne och i stallet står hon stilla.
Bra där!


Dessutom så har jag halft en pojkvän, jag skojar inte.
Har drömt om en kille i typ 5 nätter i rad, så 8 timmar
eller nja snarare 6-7 timmar om dagen så har jag en pojkvän inte illa.
Så nu behöver jag inget.
Eller jo ett körkort men det kommer efter sommaren.
Vilken lycka!


Nehe, nu ska jag klä på mig äta frulle och sen dra till jobbet.
Tänk framåt, fyra dagar ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0