Vad har jag gjort

För att förtjäna det här?
Är det för att jag är en ondskefull människa som
har som öde att förföljas av muppar som inte fattar något?!
Jag kommer ta livet av mig snart, hur hittar alla muppar just mig?
Är det någon som ger dom min msn så LÄGG AV!


Det här är mitt straff för att jag leker med oskyldiga människor
dom förtjänar inte det och då förtjänar jag automatisk att få muppar
som tror att jag är kär i dom så fort jag inte är otroligt spydig och otrevlig.
Åååååh, jag dööööööööör!



Ska gräva ner mig nu, skaffa något seriöst eller gå i kloster?!



Kommentarer
Postat av: Robin

haha sluta nu, det är väl kul att ha beundrare? :P

2009-07-23 @ 04:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0