things we do for love

Träningsvärk i bakre låren, har jag ens tränat det?!
Hmm well well.


Sjuka drömmar kan jag ju lätt säga att jag har vart med om på senaste.
Vilken lycka, eller inte.
Eller ptja, allt är ju inte dåligt med dom konstiga drömmarna.
Här om natten fick jag mkt trevligt besök, "räddare i nöden" Moahahaa!


tycker för övrigt att en av dansarna i årets So you think you can dance är sjukt
lik mr P Justin.
hitta ingen bra bild där man ser det, well fel hudfärg på killen iofs men
annars har dom verkligen samma ansiktsdrag.


Well, nu ska jag sova fick träffa Madde en sväng idag
hon har kommit hem från Avesta igen, dock bara för en stund.
men bättre än inget.


Läsa lite sen upp och jobba imorgon igen.
3 dagar kvar sen får jag vara lite ledig.
Mitt V75 system kommer va bäst, bara så ni vet.
Hahaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0