Shemale

Hmm, idag på jobbet kom det in en mamma med sin son.
sonen stod och fyllde i en keno kuppong som mamma sen
skulle lämna in tillsammans med sina kuponger,
eftersom den lilla rackaren såg ut att vara typ 15 så sa jag

-Eftersom det va han som fyllde i lappen så vill jag se leg på honom också,
det är 18 års gräns på spel med eller utan förälder

Mamman
- Det här är min DOTTER och hon är 18 år och har leg med sig.

- Vad bra då vill jag se det.

Dottern:
- Men jag har det inte på mig, det ligger i bilen

Mamman:
-Ja men hämta det då!

Dottern:
-Men jag är ju bara 17.

-Då får jag tyvärr inte låta er lämna in den där lappen.
det är inte för att vara elak utan för det är lag på att man måste vara 18.


Sen gick dom...
Vet inte om det va mest pinsamt för mig som trodde hon va en kille
eller för henne som såg ut som en kille?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0