give me some ice cream and im up for it

Hmm, va uppehåll från ösregnet när jag begav mig ner på stan
och när jag hade vart där i 10 min va det strålande sol och
sjukt varmt igen, luften är ingen höjdare....
Så jag kände mig inte så lagom påklädd för att vara på stan sen
i mina långbyxor och långärmad...
Men men...


Köpte en panelgardin som va sjukt fin, så fick jag en duk och
servetter som passa till också, det åkte ner i min flutta låda.
eller en av mina flyttar lådor har blivit några stycken nu...
Allt fick jag iaf för 79kr, som hittat, dom skulle vara så sjukt snygga i
ett kök eller vardagsrum också för den delen.
bra där!


Nu ska jag se om det blir någon mat i det här huset,
sen ska jag göra lite övningar på min boll, och sedan får jag se om Tes hör av sig.
annars får jag träna efter jobbet imorgon?!
Hmm.... hur jag nu ska hinna det, men det löser sig...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0