Dubbel dejt

Har vart på dubbel dejt efter jobbet.
Jag Madde Robert och Jaspar.
Trevligt ;)



Sen blev det en promenad hem också.
Såg J.K på vägen hem så va ju tvungen och ringa en signal.
alltid trevlig och glad, är det inte så?!


Nu ska jag nog lägga in lite ny musik sen ut och gå en runda,
eller cykla, behöver rensa huudet och hålla händerna borta från mobilen.
hör inte du av dig hör inte jag av mig..... eller?!
åååh!


Gått bra att jobba idag fast det va en skitdag.
jag va duktig och fick undan det mesta, snuset gjorde jag klart
och tidningarna, sen funka inte kopiatorn så blev inga andelsspel.


Rensa skallen lite, ut och röra på fläsket...
prata med psykolog Tes också!
Ha lite utomskaps åsikter.


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0