Tårar


Okej när det gäller mitt ben så står jag ut med mkt
men när tårarna sprutar så fort man ska resa sig upp från stolen
så är det något som inte stämmer.
Även om det aldrig riktigt stämmer när det är mitt ben.
Mamma gick iaf till apoteket och hämtade smärtlindring.



Härligt, i katrineholms komun får du ha 10 hästar
utan att behöva ha gödselplatta om det inte ligger något
vatten drag i närheten dit det kan rinna.
Och det vore väl fan om det skulle ligga ett just där.


Nu ska jag snygga till mig lite och vänta på att madde hör av sig.
Ska följa med och kolla när hon ska hoppträna.
Weeeie!
Jag vill också ha en häst att hoppträna med.
Bra där!



Nu ska jag sätta på mig ansiktet igen och ta ett piller
och hoppas på att jag ser lite rosa elefanter och att det är bra sen!
Vilken lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0