Så va det bara en kvar

VAD FAN HÄNDER?!?!?!?
Vem sa att det här va okej.
Att alla mina singelvänner fick skaffa killar
och va helt upp över öronen kära?!
WHAT?!?!!!
Och Jennie dessutom, nu jävlar.


Well, så va det bara en kvar.
Och det är jag.
Jag kommer nog vara singel och bitter resten av mitt liv
ser fan inte bättre ut iaf.
HATA!


Jag behöver en häst att gräva ner mig totalt i.
Så jag inte har någon tid över överhuvudtaget att
känna mig ensam bitter eller utanför "vi"samheten.
Det här suger.
Jag vill inte sitta som deras tredjehjul på deras parmiddagar.
Eller nej ingen risk för dom kommer säkert endå glömma bort mig
någonstans på vägen.
Lucky me.......



Kommentarer
Postat av: Helén

Då är vi två! ^^

2009-01-20 @ 12:30:44
Postat av: Tobbe

Nja, du får la titta ner till mig så ska vi nog kunn agöra något åt saken. ;-)

2009-01-20 @ 23:54:51
Postat av: jennie

hum förstår inte riktigt det där.. till och med jennie ahhaha! tack för den!! :P

2009-01-21 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0