Olycklig

När man är olycklig eller uttråkad brukar det flöda
med saker som man stör sig på och bara måste
dela med sig av till alla som läser ens blogg.
Jag är tydligen inte olycklig eller uttråkad för jag stör mig inte
så mkt på något just nu.
Förutom min förkylning som vägrar ge sig och mitt ben
som tydligen strejkar.
Mitt ena skriva finger har fått kramp dessutom.
hur lyckades jag med det?



Well, nu blir det en film ett äpple och min säng.
Mys!
Bra drömmar hade jag inatt btw!
Eller bra och bra.
Men det närmsta jag kommer verkligheten så jag är verkligen nöjd
med den drömmen.
Förutom att som alltid i drömmar så går man endera runt naken
eller så springer man allt vad man kan utan att komma någon vart
Eller som inatt när jag hade klänning utan trosor, Whaat?!


Nehe..!
I like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0