Klockan


Va tvungen att gå ut en sväng förut.
För mkt energi och för lite att göra.
imorgon måste jag ta mig till stallet och göra av med energi.
Bra där!


skulle plocka ögonbrynen förut.
Jag fattar inte så fort jag försöker så börjar jag nysa hysteriskt.
Well, tur att jag inte har så vildvuxna ögonbryn så det gör inget.


Jag har börjat få så sjukt ont i magen efter att jag äter.
Tror att det är för att jag äter för dåligt.
Eller när jag äter äter jag mest frukt eller lax.
Jag trodde att jag skulle dö förut.
Inge mer popcorn för mig på ett tag.
Det funka inte, det kom upp igen lika fort.
Hmm bullemi?! hahaa
nääe så illa är det inte.
Får låta bli att äta sånt bara :)


Nehe, nu ska jag och min pojkvän sova.

pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0