Hoppträning x2

ååh, min kropp är helt slut idag.
Följde med madde till Mörtoboll och hoppa med Bally.
Hästen va kanonfin men underlage va lervälling.
Tycker synd om dom som ska tävla där i helgen.
Min sko sögs fast så jag tappa den och det va fullt med vatten.
Det va som att hoppa i en hage under hösten typ.

Sen åkte vi iväg med La dolce vita och hopptränade i julita.
Sjukt fin den hästen kommer bli om några månader.
Hon va också super duktig andra gången hon hoppar typ :P


Sen när jag kom hem vid 6 så åt jag lite snabbt och sen va det bara att
byta om och ta på sig promenad skorna och dra med Madde ut på en sväng.
Vi skulle inte gå så långt men likt förbannat va vi ute i 2 timmar.
Men det va skönt.
Mina fötter hatar mig nog nu dock.
Hade en sten i skon som jag ignorera och när jag kom hem va hela strumpan full
med blod, iiiiiuh!


Well, efter ett fotbad mår jag bättre men är fortfarande stel och seg.
Så blir nog en tidig kväll skulle jag tro.

Pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0