Havrepappa

Fyfan, hitta en blogg om en kille som är tillsammans med en hästtjej.
Det är så sjukt kul att läsa.

Det roligaste va :

" Biologilektion för travfolk

De senaste veckornas debatt inom travvärlden har gjort mig en smula undrande om hur det är ställt med de mest basala biologikunskaperna hos travfolket. Jag känner mig nödgad att göra vissa klargöranden. Titta noga på nedanstående bilder:"

Så va det en Bild på en häst och en gris och under stod det häst
vid häst och gris under grisen.

"Om det är svårt att med ögonen avgöra vilket av djuren på bilderna ovan som normalt befinner sig framför sulkyn på travbanan, så behöver man i och för sig troligen glasögon."


om ni också vill ha er ett gott skratt finns det här  http://www.hippson.se/blogs/havrepappa/index.htm


Kommentarer
Postat av: Havrepappa

Tack för att du gillar min blogg Veronika :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0