Till Anonym



Ja hästen på bilden är Zandbergs cleopas.
Eller på bilderna kanske jag skulle säga.
Och jo han va så fin när min kompis också hade honom.
Tills han drog på en åker och hela hans beteende som funnits
sen han va i holland kom igång igen.
Eftersom min kompis inte vill rida Wester/NH baserat och skulle ha hästen
till sig själv och sin då 3 åriga dotter så fanns det inte en chans att hon skulle kunna
lita på honom igen när det kom fram hur han hade vart i Holland.
Hon tog hjälp av en advokat och dom hon köpt hästen av fick köpa tillbaka honom
eftersom hästen inte stämde överrens med vad dom sagt från början.


Jätte kul att det går så bra för tjejen som har honom nu och hoppas
att hon får ha mkt roligt med honom.




Kommentarer
Postat av: miccis

hejsan !



Det är jag som har cleopas nu. Hittade din blogg av någon konstig anledning.. :)

Vad hette ägaren som hade cleopas då ?

2009-09-22 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0